Controleer uw bestelling
Veelgestelde vragen
+ Hoe plaats ik een bestelling
1. Op de pagina bestellen stelt u uw bestelling samen
2. Onder de nota klikt u op bestelling controleren en plaatsen
3. U kunt nu uw bestelling controleren en aanpassen, geeft uw eventuele opmerkingen per artikel aan.
4. Klik onderin de pagina op bestelling plaatsen
5. Login met uw account of maak een account aan
6. Kies hoe u wilt betalen en hoe u uw bestelling wilt ontvangen
7. Klik op bestelling plaatsen (als u heeft gekozen voor iDeal wordt de bestelling geplaatst nadat de transactie is geslaagd)
8. U ziet een bevestiging op onze website, nu weet u dat wij uw bestelling in goede order hebben ontvangen
2. Onder de nota klikt u op bestelling controleren en plaatsen
3. U kunt nu uw bestelling controleren en aanpassen, geeft uw eventuele opmerkingen per artikel aan.
4. Klik onderin de pagina op bestelling plaatsen
5. Login met uw account of maak een account aan
6. Kies hoe u wilt betalen en hoe u uw bestelling wilt ontvangen
7. Klik op bestelling plaatsen (als u heeft gekozen voor iDeal wordt de bestelling geplaatst nadat de transactie is geslaagd)
8. U ziet een bevestiging op onze website, nu weet u dat wij uw bestelling in goede order hebben ontvangen
+ Hoe kan ik mijn bestelling betalen
Uw kunt uw bestelling contact voldoen of vooraf met iDeal. Zakelijke klanten kunnen bestellen op rekening kopen.
+ Hoe maak ik een account aan
Tijdens het plaatsen van uw bestelling wordt u gevraagd om in te loggen. Klik op account aanmaken en vul het formulier in.
+ Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Ga naar inloggen en klik op wachtwoord vergeten, u ontvangt een nieuw wachtwoord per e-mail.
+ Wanneer krijg ik mijn factuur
Contant betalen
U krijgt uw factuur direct nadat u uw bestelling heeft geplaatst.
iDeal
U krijgt uw factuur nadat u de bestelling heeft geplaatst en betaald.
Op rekening (voor zakelijke klanten)
U krijgt uw factuur standaard 1 keer per maand. U kunt dit veranderen naar dagelijks of wekelijks in uw persoonlijke kaes account.
U krijgt uw factuur direct nadat u uw bestelling heeft geplaatst.
iDeal
U krijgt uw factuur nadat u de bestelling heeft geplaatst en betaald.
Op rekening (voor zakelijke klanten)
U krijgt uw factuur standaard 1 keer per maand. U kunt dit veranderen naar dagelijks of wekelijks in uw persoonlijke kaes account.
+ Waar kan ik mijn geplaatste bestelling terugvinden
Onderin de website kunt u inloggen, nadat u bent ingelogd ziet u daar de link naar uw bestel geschiedenis.
+ Ik heb geen antwoord gevonden
Neem contact op met ons, wij helpen u graag verder. U kunt ons een e-mail sturen info@kaeswienkeltje.nl of bellen 0166-603018.